Vinter 2012

Förlåt för kass bloggning men har gjort en hel del idag! Sökt efter laddaren till kameran, smått städat, ätit lasagne, beställt nytt till kameran - canons egna objektiv 50-200m IS och en extern blixt! :D Sen beställde jag lite smått&gott från yves rocher som jag behövde, men det får bli till en överraskning i bloggen VAD jag beställde säger vi!

Kanske det inte lät så mycket men det tog nog ett tag med att välja och tänka smart vad jag skulle beställa ;) Satt säkert i några timmar och funderade och kolla igenom..  men det var det värt!

Glöm sen inte min frågestund jag har på bloggen! Kom direkt genom att klicka på denna länk (öppnas i nytt fönster) ; http://mandacecilia.blogg.se/2012/january/fragestund-pa-bloggen.html
Frågestunden avslutas på torsdag och jag svarar på alla frågor så fråga på! :)

Nu skall jag läsa lite bloggar jag följer,har nämligen lite på 200 inlägg att läsa! Och såklart skall jag ha bakgrundsmusik på medan jag läser. Efter det lite redigering på bilder så jag kan lägga ut bilderna på bloggen som jag lovat, alltså dem som jag fotade igår!

Hoppas ni haft en bra helg!

Avslutar med en bild som jag tog igår,vad tycks om denna?; 

FOTO: Jag   KAMERA: Canon EOS 550D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!