Dethär med att blogga..

Att blogga tycks verkligen inte gå bra för mig, försöker komma tillbaka varje gång, men slinkar varje gång ändå. Borde jag kanske börja med en ny fräsch start eller bara ge upp och sluta? Hur många är det ens som läser ännu min blogg,finns det någon av er som är kvar trots att jag bloggar knappt mera? :)

Så mycket frågor...

Men snart är det julafton och jag har fått redan tidiga julklappar, en massa vägghyllor till min lägenhet så nu kan jag äntligen börja sätta saker på plats! :) Tackar min fina familj att det har hjälpt med flytten och även införskaffat saker till min lägenhet som jag behöver men fått välja själv <3
Har även fått en mysig julgran av min pappa, skall ännu pynta den lite till med mer julgranspynt, sen är det perekt!
 
Idag har jag varit med en av mina bästa vänner som också heter Amanda och vi har varit ut och äta god mat, gick och köpte glass och åt upp allt tillsammans hemma hos mig,gottegrisar ;) Pratade, umgicks och hade det allmänt kul, väldigt trevlig dag! :)
 
Liten titt men observera att saker är huller om buller ännu!
 

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Vad mysigt :D
Jag läser fortfarande!! Men det är för att jag har din blogg på bloglovin ;)

2014-12-21 @ 11:51:01
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!