Efter ett långt tag.

Har typ slutat blogga som det säkert märks av på bloggen men nu tänkte jag återigen ge det ett försök att ta upp bloggen, har faktiskt saknat att blogga! Eventuellt kanske börja med att byta över till annan bloggportral men säger nog till isåfall om och när jag gör det.

Igår hade jag en lång, jättebra dag med min vän Amanda. (ja, vi båda har samma förnamn, hihi ;) ) Vi pratade, kollade på inspiration, och så lekte vi frissa då jag klippte hennes hår och det blev riktigt lyckat! :) sen klippte jag även till min pannlugg.

Sent på kvällen hade jag lite ångest från ingenstans, men det gick över sen och idag mår jag bättre!

 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!