God jul! :)



God jul på er alla! Själv ska jag fira den med familjen, vår tradition :)

Kommentarer
Postat av: emma

SV;
Hej!
Du ser rätt, har tagit ut förlängningen. Jag tog ut den pga att jag aldrig fick mitt hår rent där under där flätorna satt så jag kände mig så ofräsh. Plus att flätorna växt ut och löst upp sig lite så jag skulle blivit tvungen att sy om vilket jag inte kände för. Dessutom vill jag låta mitt hår vila så att det kan bli långt någon gång :) Sen så kände jag väl också lite att löshår inte är min grej (:

Det har jag haft, hoppas du också haft det :)

2014-12-29 @ 21:55:08
URL: http://laviedapresemma.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!