FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Senaste tiden har jag fått nya läsare till bloggen så tänkte köra med en frågestund! Svarar på ALLA frågor :D
Fråga så mycket ni kommer på/ni bara kan! 

Det är säkert många, både nya&gamla läsare som vill veta mer om mig? Det kan va allt från olika frågor till this or that osv. Låt er fantasi flöda och så kan ni också komma med tips vad ni vill läsa mer om i min blogg osv!

FRÅGA PÅ! Tycker ni att jag skall svara på frågorna i ett inlägg eller videoblogg? Ja, nå det var inte jag som skulle fråga er saker utan NI SKALL FRÅGA MIG :D

Svarar på ALLA frågor den 26.1.2012! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så är det för mig också. Okej, jag är fortfarande ett barn. Men hur många i min ålder kollar på barnfilmer? Haha :)

2012-01-20 @ 15:11:15
URL: http://amandapaavola.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad vill du bli eller arbeta med i framtiden?

Vad gör du på fritiden?

Vad är det bästa du vet?

vad är det värsta du vet?

Vad gillar du att fota mest?

vilket är det favorit foto?

vem är din bästa vän?



Ha det så bra!:)

2012-01-20 @ 20:37:01
URL: http://myheartbeatsformusic.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vad gör dig riktigt lycklig och glad?

2012-01-20 @ 20:47:11

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!