Allergisk reaktion


bildkälla


Har varit i stan idag , nämligen är det så att jag fick i måndags två nya mediciner, en var för mina muskelspänningar och det andra var lite starkare värkmedicin för min ryggskott men sen lite senare fick jag allergisk reaktion., Min hals svälld upp, klia i halsen och gjorde ont när jag skulle svälja. Så idag for jag till hälsocentralen igen och fick allergimedicin så nu skall allergisk reaktionen ge vika :)

Värkmedicinen jag fick i måndags heter arcoxia och fick höra idag att den kan ge sådana besvär om man är allergisk. Första gången nånsin jag har reagerat på läkemedel men som det sägs "nångång skall det vara första gången".  Som tur var så var inte allergiska reaktion så illa, om man tänker hur det faktiskt kan bli!

Sen var det solarium som stod på tur och det blev lyckat resultat :D Efter det for jag på café för att äta mellanmål,åt en munk med sylt,gott var det! 

For sedan till matbutiken för att handla och sen åkte buss hem och nu är jag här. Filmade sedan runt vår hus, som ni kommer få ta del av i bloggen inom kort! En rundtur i huset med andra ord,så ni får se hur jag bor! :)
Meddelar om det sen någon dag, skall ju redigera klippet och så, så det lär ta en stund!

Medan ni väntar kan ni ju passa på att fråga i min frågestund,nämligen så avslutar jag den imorgon kl 18:00! (19:00 finsk tid) http://mandacecilia.blogg.se/2012/january/fragestund-pa-bloggen.html :)

Thats all for now!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!