Städdag två

Har varit städdag nr 2 idag, och mera disk att diska, men nu är jag nästan äntligen helt klar så nu kan jag pusta ut! Därav jag inte bloggat för jag har ägnat tid åt det för jag vill så gärna börja flytta så fort som möjligt men de är så mycke som ska packas.. Vet inte varifrån jag fick inspirationen förra gången jag flyttade men nu går det så segt..
Och jag har även andra program denhär veckan, åtminstone tisdag och onsdag eftermiddag/kväll.
Imorgon kommer även än remontman och hyresvärden och titta men jag har inte gjort några skador så de borde vara lugnt!

Så tyvärr kommer det inget inlägg om mina hårprodukter idag men så fort jag får överlopps tid av allt detta virrvarr som ska göras inför flytten :)
Men här är en liten update iallafall.



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!