Sneakpeak på två av nya köpen

 
Sneakpeak på ett eller egentligen två av mina nya inköp av fem klädesplagg, den blommiga långärmade tröjan och svarta jeansen är nya! 

Är sjukt nöjd över mina köp! Eftersom jag håller på att flytta och skall vara ute från nuvarande nästa veckas söndag så är det svårt för mig att börja ta ordentliga bilder med stativ,fjärrutlösare osv eftersom under flytt är saker huller om buller som ni förstår då man packat en massa och så blir det sånt stoj att börja leta reda på var sakerna e så jag ger nu här ett smakprov/sneakpak och sedan när jag flyttat kommer jag verkligen visa det andra 3-4 klädesplaggen jag köpte plus även denna i ordentligare bilder med systemkameran, vill visa dem eftersom jag personligen tycker det är fina, men som jag tycker är både passande till vardag som fest! :)

Hoppas ni ursäktar och förstår mig! :)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

Snyggt!

2014-11-19 @ 20:31:10
URL: http://angelicabengtsson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!