Packning och städning, blä..

Idag har det varit en chill dag men även diskatå städat och packa lite och imorgon kommer jag fortsätta med det, för nästa vecka förhoppningsvis börjar vi flytta över saker till min nya lägenhet, eftersom jag bestämde för att vara ute från nuvarande under denna november månad, vill flytta så snabbt som möjligt och få börja inreda min nya lya :)

Kommer bli så skönt att flytta till stan, och då kommer det säkert hända mer så jag ska verkligen försöka hålla igång bloggen när jag flyttat helt! Saknar verkligen bloggandet så, imorgon tänkte jag även göra ett inlägg om min hårrutin eftersom jag på vissa andra ställen fått som svar att mitt hår ibland ser ut som att jag kommit precis från frissan men i själva verket är det nog mina produkter.
Nästa vecka kommer jag även få hem ett paket med ny shampoo, balsam och arganolja och efter några veckors användning kan jag göra review på det om det finns intresse för det :)

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lycka till med flytten, jobbigt att flytta men såå kul!

2014-11-16 @ 02:55:53
URL: http://nattstad.se/rebeckai
Postat av: MATILDA

Så fin du är! :) Ha en fantastisk söndag kram!

2014-11-16 @ 10:58:29
URL: http://matildays.se
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

vad kul med ny lägenhet!

2014-11-16 @ 11:08:34
URL: http://angelicabengtsson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!