Full show

 
 
Sen flytten har jag haft fullt upp, i lördags efter flytten var jag barnvakt på kvällen och blev övernatt, på söndagen kom sista lasten från förra lägenheten och på kvällen var jag på konsert.
 
Igår hade jag en bekant hemma hos mig och bygga upp några nya möbler jag fick till födelsedagspresent från IKEA, sedan idag var jag hos frissan på behandling, och efter det till banken, hann bara fara hem via och blev sedan bjuden på mat och barnvakt igen på kvällen :)
 
Men nu blir de igen lite lugnare dagar så det ska bli skönt. Klart det är alltid kul med program men ibland är det skönt att bara vara. Var även ledig från skolan idag.
 
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!