Valborg

Idag har det varit full rulle nästan hela kvällen, men på dagen så betalade jag lite räkningar och ikväll drog jag till en av mina bästa vänner.
Vi pratade massor, kollade på lite skönhetsprodukter vilket resulterade i att vi beställde en varsin likadan concealer, som lär vara bra enligt många och  vi kollade även på en first impresion/rewiev så vi fastande för den. Och den går inte att köpa i affärerna än förutom i USA så det skall bli spännande att testa den!

Vi åt även god mat,pratade lite till och sedan gick vi ut i en timmes promenad och efter det gällde det att dricka lite varmt och sedan åkte jag hem så hade en riktigt kul dag! :)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!