Luleå och shopping imorgon

Har inte bloggat igen på ett tag men varit en massa som skulle fixas innan jag reste iväg, reste i tisdags iväg till Luleå, närmare bestämt en "by" utanför Luleå och kommer att vara här i lite på 2 veckor, lite obestämt ännu men senast den 16.6 åker jag hem iallafall.
Imorgon lördag kommer jag att befinna mig i Luleå för att shoppa så om någon av er som bor i Luleå eller kommer befinna er i Luleå på shoppingatorna (shoppingcentren) så får ni gärna komma och säga hej om ni ser mig! Gillar att träffa bloggläsare :)
Vem vill inte träffa en finlandsvensk bloggare (mig) i Sverige liksom ;)
 
Hoppas ni får en bra helg!
old pic

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!