Livet är surt och äntligen får jag träna!

Ibland är livet surt.. kommer dock inte gå in på det destu mera.

Nåja, i varje fall så kom jag hem idag till min bostad/lägenhet,  var till affären, hämtat posten från brevlådan, ätit mellanmål och nu sitter jag och tar det lugnt och tänkte koppla av med en fruktsallad och kolla på någon film eller serie.
En riktigt lugn kväll blir det antagligen eller så kanske tar jag och inviger mina nya träningsleggings och kör ett magmuskel och benpass här hemma eller så går jag på en långpromenad. Efter 4 veckor får jag äntligen börja träna igen! Det som inte vet så har jag inte fått träna pga operation men nu äntligen får jag det efter ett uppehåll!
Muskler, here i come!
 
 
Här får ni avslutningsvis en bild från förra året på våren då jag hade tränat till mig sånahär armmuskler ;)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!