Jag återkommer senare

Om jag skall vara ärlig så mår jag kanske inte så jättebra just nu men har förträngt det eftersom det är så jobbigt och jag vill bara leva och vara glad. Jag har inte berättat detta förr åt er alla så tänkte komma ut med detta nu.

Jag fick missfall i somras vilket tog på mig VÄLDIGT hårt, så barnkär som jag är, i redan vecka 5 vilket betyder att i dagens läge skulle jag ha ett nästan nyfött barn om detta aldrig hänt. Det går inte att beskriva i ord hur hemskt det är att förlora sitt barn.
Hoppas ni förstår varför jag mår som jag gör. Vill inte sätta någon press på bloggen utan vill återhämta mig då det är lite tyngre just nu då jag vet att jag skulle ha mitt egna lilla barn i famnen i dagens läge, vilket jag aldrig fick. Jag vet inte ens om jag har ett änglabarn uppe i himlen då missfallet skedde så tidigt i graviditeten.
Nu måste jag ta itu med mig själv.
Jag återkommer senare när jag har mera krafter och mår bättre, tror att jag är max borta några dagar eller så bloggar jag bara lite,men bloggar oftare när jag har mer krafter.  Återstår att se. Hoppas ni förstår.
 
Kommer att svara på kommentarer nog åtminståne.
Ta hand om er.
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

stackars finaste! Jag beklagar verkligen förlusten.

2014-05-01 @ 09:34:22
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: KassandraPalma

Hoppas det blir bättre!

2014-05-01 @ 11:30:43
URL: http://kasssandra.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!