Intervallträniing 5km

Eftersom det inte blev nån träning i förrgår så igår kväll bestämde jag för att gå ut och gå, blev av en slump intervallträning på ca 5km, vilket betyder att jag varierade mellan att gå, jogga och gå i rask takt. På asfalt,sandväg och ut i skogen, upptäckte nya vägar jag aldrig varit på innan! Intervallträningen gick riktigt bra! Dock kändes det lite i operationsåren ännu så tog det ändå lite lugnare när jag joggade.
Sedan när jag inte känner av operationsåren mera skall jag ta som en vana att jogga längre sträckor.

Eftersom jag inte alls är van sen 5 veckor tillbaka att träna eller vara aktiv så är jag lite slut idag men så värt det! Så idag blir det en återhämtningsdag :)

Vad skall ni hitta på idag? :)

bild från gårdagens intervallträning

Kommentarer
Postat av: Julia

Duktigt! Jag är också sugen på att springa, men här spöregnar det...

2014-05-08 @ 14:10:11
URL: http://juliaoflund.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!