WeekEND

Igår kväll började jag se på en film som heter The Hungover games,måste säga att det var längesen jag skrattade som jag gjorde nu, humor i filmen,antingen var jag övertrött eller så var filmen faktiskt och hade humor i sig. Så om ni vill ha ett gott skratt så rekommenderar jag att se den! :)
 
Vad har annars hänt då? Haft från och till värk i magen igen så har bara tagit det lugnt,ätit och vilat. Innan hittade jag en ny dokumentär (i flera avsnitt) att se på som heter Au Pair i London och den är på finska. Verkar rätt intressant! Tog bara en paus för att blogga och nu skall jag fortsätta se på den. Hoppas ni haft en bra helg!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!