Absolut Torr - Redville




I månadens vippaket hos Redville fick jag produkter från Absolut Torr. Det  ska hjälpa till att man hålls torr upp till flera dagar,motverka svett så om ni vet att ni oftast brukar svettas så rekommenderar jag att köpa dessa produkter! Jag vet att det går att köpa åtminstone på apoteket. Vem vill inte hållas torr liksom! :)

Första bilden är det egentliga paketet jag fick men igår fick jag två brev till och där fanns det som är på andra bilden, vet inte om det var som tack för att jag svarat på kampanjfrågorna eller om det hördes till hela paketet men jag är väldigt tacksam för det jag fick. Tack Reddville! 
Reddville är en sida som skickar gratis tamponger och är man tex bloggare kan man gå med i sheshocial och få VIPpaket utskickat till en och därefter skall man svara på lite frågor för att även få i fortsättningen vippaketen utskickade till en, rekommenderar varmt att vara med och allt är gratis,helt perfekt! :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

det är jätte bra! har använt det några gånger :) den enda nackdelen är att det svider super mycket om man har rakt sig innan :(

2014-06-28 @ 16:11:57
URL: http://matildays.se
Postat av: F E L I C I A

häftigt! :)

2014-07-03 @ 19:10:20
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!