Sol,sommar och värme

Så skönt när det varit nästintill varje dag +28 - +30 grader ute, älskar värme för då blir man brun ;)
Senaste dagarna har jag varit mycket ute och solat, och tagit vara på det fina soliga dagarna, även cyklat till en strand och lyckades bränna mitt ansikte. Tur att det röda försvann efter några timmar! 
En pepparkaka har jag även hunnit bli. 

Hade gärnat vela fota och dela med här på bloggen men dessvärre är min systemkamera fortfarande sönder och på köpet är datorns tangentbord halvt kaputt, bara några tangenter som funkar så bloggar från mobilen och sedan fixar om på datorn det jag kan.
Jag är även aktiv på min instagram som heter mandzu så gå in där och kika, skulle vara snällt! :) Hoppas ni haft en bra sommar hittills.






Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!