Helsingfors hela dagen

I torsdags var jag först för kontroll med handen då jag haft gips ett tag när det anat att det kanske var brutet men inte var säkra, och som tur var det inte brutet när det tog kontrollröntgen så blev av med gipset, dock har jag rätt ont ännu när jag rör vissa rörelser så får hoppas att det går om!
Efter det var jag från morgon till kväll  i Helsingfors, köpte lite saker på rea, satt ute några timmar i solen och på kvällen var jag med en kompis där i några timmar,hade en riktigt trevlig heldag i Helsingfors, trots att benen var helt döda dagen efter men så värt! :)

Igår tog jag det bara lugnt så finns inte så mycket att berätta om den dagen.
Hoppas ni haft en fin bra vecka hittills och får en bra helg!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!