Två varv till stan

Idag har jag varit två varv in till stan, råkade nämligen lämnade bankkortet hemma (smart jag),men for hem och vända och äta mat och sedan tillbaka igen för att handla mat , köpte även choklad (KAN INTE LEVA UTAN CHOKLAD! <3 okej nu vet ni det ;) ) ,så nu klarar jag mig över helgen ;)

Min fina älskling kommer till mig imorgon kväll och blir övernatt och på förmiddagen skall jag färga håret,vilken färg det blir får ni se imorgon, kan säga att det kommer bli en liten förändring, men än bra sådan.
Alltid kul med lite förändring! 
Har även idag kollat några avsnitt på tunnelbanan, tror jag fastnat men jag fastnar alltid för såna slags serier, så på tal om det blir det nu några avsnittt av det och lite choklad på det och sedan avrundar jag kvällen och går och lägger mig.
 

Kommentarer
Postat av: freja

choklad är det bästa ;)
fin du är! Du vill inte göra ett bloglovin-byte? :)

2014-01-31 @ 15:41:33
URL: http://frejamarley.blogg.se
Postat av: Sophia

Det är jobbigt det där när man glömmer saker hemma och måste åka hem för att hämta det och sedan åka igen. Drygt! Men du kanske hade nära hem? Bor du nära stan?
Själv bor jag inte i stan så det skulle ta lite tid och åka fram om tillbaka då stadsbussarna inte går lika ofta som lantisbussar :P hehe

Är älsklingen din pojkvän? Lite nyfiken tjej här ^^^

sv: Det är härligt om man har bra relation med sina föräldrar ;) Visst uppkommer det gräl och sådant ibland, men det är vanligt ;) Bara man inte är värsta fiender :P
Man ska ha bra relation med sina föräldrar livet ut tycker jag! Det var ju dem som gav en liv och haft omsorg av oss. Man ska älska dem <3

2014-01-31 @ 20:45:29
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!