Onsdagen och torsdagen i ett inlägg

Igår så hade jag fullt upp,därav jag inte hann blogga och när jag kom hem så var klockan rätt mycket så åt,tvättade tänderna och gick och la mig eftersom jag var så trött,  for tidigt på dagen till fontana och där spelade vi kortspel och playstation 3 och hade väldigt kul gemenskap, i kortspelet så först ledde jag massor i början men mot slutet så gick det neråt men blev ändå andra men kul hade vi!
Kommer definitvt fara oftare på onsdagkvällar på spelkväll/speldag dit,inte alla onsdagar då men ibland :)
 
Idag har jag städat i många timmar eftersom imorgon skall jag vara i Karis kl 15, skall ut och äta med  en bekant och när jag kommer hem på kvällen så kommer min pojkvän till mig och blir övernatt,så blir full rulle imorgon igen men skall försöka slänga in ett inlägg åtminståne innan jag åker iväg! :D
Så nu förstår ni varför jag inte bloggat på några dagar,ber om hemsk ursäkt för det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

fin blogg!

2014-01-16 @ 22:52:44
URL: http://ebbawiklund.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!