It's monday but it's ok

Hola!
Idag har jag redigerat klart videon och laddat upp den,  bakat som blev totalt misslyckat efter min experimentering, gjorde mindre sats och hade lite egna ingredienser och degen smakade salt trots att jag INTE la nå salt i alls o.O Väldigt mysko.
Imorgon är det skola igen kl 17 (för er som inte vet går jag i skola en gång i veckan) och innan det är det inviduell studieplan och grupphandledning så det är program från klockan två framåt, så det kommer vara full rulle! :)

Hoppas ni fått en bra start på veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Åh, okej det låter spännande :D
Hoppas det är roligt och som du tänkte dig! Hehe.

2014-01-21 @ 21:06:36
URL: http://www.maandel.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!