End of weekend

 

Och så var denna helgen undan,kändes som helgen började nyss och nu är den redan slut..
Men nu till dagen,;
Eftersom en del av hårförlängningar började hänga löst så bestämde jag mig för att dra loss alla och det tog en stund, så det är det jag höll på med i några timmar. Sparade pengar på det när jag slet loss det hemma istället för hos frissan, kommer dock sätta tillbaka förlängningarna på våren så nu låter jag håret vila + sparar lite pengar till annat ;) Och kommer även att färga håret i veckan, kul med lite omväxling! :)
 
Nu blir det serie och sedan sova,hoppas ni haft en bra helg! :D

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Bilden är så sann! :)

2014-01-27 @ 10:31:05
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: elin stridh

jo den har varit toppen :D händer denna sega stormiga måndag åd?

2014-01-27 @ 11:17:30
URL: http://elincecilia.com/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!