En fin underbar tisdag

Ni som läst mitt senaste inlägg så vet vad exakt vad jag haft för mig hela dagen, varit med min bästa vän hela dagen och på kvällen (17-19:45) var det skola, hade idag om yrkesetik och måste säga att det var jätteintressant!
Satte hela tiden och var lyhörd och lärde mig en massa nytt, gillade stort ämnet vi hade om idag! :)

När jag kom hem blev det en kopp  varm kakako/varm choklad med grädde,mums! :D Märks att jag druckit det massor den senaste veckan eftersom grädden håller redan nu på ta slut.
Har haft en underbar tisdag!
Nu avslutar jag dagen med några avsnitt av en finsk serie och prata med mina fina vänner innan läggdags,hoppas ni haft en fin tisdag!
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Saknar dig :)

2014-02-04 @ 20:19:05
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!