Tammerfors

 
 
Idag har jag åkt flera timmar bil till Tammerfors, pluggade ltie i bilen och vi landade på hotellet lite före 18 tiden och gick nästan direkt till affären för att köpa mat till kvällen och tills imorgon bitti, efter det redigerade jag lite bilder på mig.
Imorgon blir det att sälja på en mässa och sedan kommer jag hem, är hemma troligtvis mot kvällen men kommer förmodligen göra någon mobilblogg under dagens lopp!
 
Har nyligen blekt tänderna och så nu blir det att sova eftersom vi ska upp tidigt imorgon! Gonatt på er finisar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Fin du är! :)
SVAR:
Haha taack! :D

2014-02-16 @ 08:59:11
URL: http://sannawidman.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!