SPORTLOV!

 
Har sportlov denhär veckan,skönt! Vet inte riktigt vem som gjorde vår läsordning,för två veckor sen var vi lediga från skolan och sedan en dag skola förra veckan och nu lov igen,känns lite lustigt. Men känns som jag har lov nästan hela tiden eftersom jag har bara skola 1 gång i veckan men klagar inte,riktigt skönt det! :)

Har haft ont i magen det senaste dagarna så har tagit det lugnt och i hopp om att värken försvinner,just nu är den så att värken kommer och går och kollat på en massa avsnitt av en serie så har inte hänt så mycket mer än det. Skall påbörja göra en annons i photoshop denhär veckan när jag är ledig, vad det är kommer jag att komma ut med sedan när annonsen är klar och utprintad så ni får vänta med spänning!
 
Nu tänker jag ta natten så gonatt på er :)
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Skönt med lov ^^ du får hitta på något roligt som att gå på bio, filmkväll hemma, shoppa, äta ute på restaurang etc. Något du inte brukar göra så ofta ;) unna dig nu :)

Hoppas att din magvärk går över.
Kram <3

2014-02-18 @ 22:22:25
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!