Min onsdag: Båtmässa

Idag har jag varit nästan hela dagen på en båtmässa i Helsingfors, var också där förra året så det var inte så speciellt då det var lite lik som förra året men ändå hade det lite mer dethär året, så det var riktigt trevligt! Var inne i den dyraste båten som fanns där på plats, sjukt lyxig må jag säga! Kök,ugn,spis, diskmaskin, kylskåp, kan styra båten både på nedre våningen och övre våningen, flera ställen med soldäck,grill,kyl bredvid grillen, ja, som jag sa lyxbåt! ;)

Sen hade det klart en massa annat där förutom bara båtar men som ändå hörs till båtkategorin/simning/dykning osv men det var riktigt trevligt att vara där och titta!
På hemvägen stannade vi i Lojo ABC för att äta och efter det gick jag i en annan affär som var där då det hade 40% på allting så köpte jag en söt liten vit korg som jag tänkte förvara lite av mitt smink,riktigt nöjd över mitt köp :) Bild kommer på det imorgon!

 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: tack för svaret ;D

2014-02-12 @ 21:51:11
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Alina

visningen gick kanon! =)

hoppas du haft en fin dag! =)

2014-02-12 @ 22:26:40
URL: http://torstenz.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!