En både bra och mindre bra start på veckan

Idag var det fysioterapeuten/sjukgymnasten som gällde kl 10 och efter det åkte jag in till stan (Ekenäs) för att gå via wibox och köpa gott till mig och pappa och for sedan till han och var där hela dagen, bokade hotell eftersom vi skall till Tammerfors den 14-15 februari och sen kom jag hem sjutiden och nu sitter jag och njuter av min vaniljglass med chokladsås och skall och sätta på någon serie eller film och bara ta det lugnt. Har varit en lite tyngre dag idag som jag tyvärr inte vill ta upp här för hela världen, jag har också ett privat liv som alla andra har!
Tur jag  har min fina pojkvän och vänner och familj som stöttar och lyfter upp mig,det är jag tacksam för.
 
Har både haft en bra och dålig dag/start på veckan idag. Hoppas ni haft en bättre dag och bara en bra start på dagen!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

fin blogg!

2014-02-03 @ 21:53:19
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Malin

Vad det än är hoppas jag att allt blir bra snart igen :)

2014-02-04 @ 11:48:04
URL: http://maolions.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!