Skola,loppis och pizza

I tisdags började jag skolan igen,känns konstigt men rätt ok att vara tillbaka. Är rätt mycket då det skall utföras 4 examenstillfällen (skall vara klar 31.5.2015) på arbetsplatser + jobba på arbetsplatsen innan det görs examenstillfälle men får hålla tummarna att det ska gå bra!

Har varit mycket med att planera och har inte haft så mycket att skriva om och inspon har avtagits när kameran inte är fixad ännu men när den är fixad hoppar jag att all inspo kommer tillbaka!
Idag har jag varit på olika loppisar och hittade en ljusgrå basic t-shirt och en "not your bag" skylt,nöjd med fyndena eftersom det är precis det jag behövde! Efter det blev det pizza, tack mamma för en bra dag <3

Hoppas allt är bra med er!



Kommentarer
Postat av: MATILDA

Fin :)

2014-08-29 @ 13:10:21
URL: http://matildays.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!