Orange is the new black

Har fastnat för en serie som heter Orange is the new black, vet många som tittar på det men ni som inte än sett på det så ge det ett försök, det är det värt! :)

Ni många har märkt att jag knappt bloggat men det är för att jag tappade blogglustrn helt och funderade på att sluta men har inte lust att sluta och sen börja om helt och nu har mina dagar sett rätt lika ut, sola,bada och kolla på serier. Blir lite enformigt att skriva samma sak varje dag så har låtit bli. 

Men i helgen var jag till Ingå skärgård och hade det jättetrevligt, badade bastu.simmade,åkte båt ut i öppna havet, ätit god mat och bakelser, varit i trevligt sällskap och fiskat, har haft det jättebra där! :)
Hoppas ni haft en bra sommar hittills.



Kommentarer
Postat av: Liborius

tycker du serien är bra?:)

2014-08-27 @ 15:30:30
URL: http://liborius.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!