Reddville - gratis tamponger

 
 
Jag  har börjat få gratis tamponger hem via reddville, första paketet bestod av dessa två små söta paket med tamponger i.  Man kan även få vip-paket via dem där man kan pröva olika produkter, väntar med spänning på att även jag skall få dessa vip paket och testa dessa produkterna i vip-paketet där jag kan dela av med mig med er vad jag tycker om produkterna. 
Eftersom jag får min via finska reddville kommer jag att även skriva dessa reddville inlägg på både svenska och finska.
Vill ni också få gratis tamponger hemskickade till er? Gå in på reddville.se eller reddville.fi ,antingen eller beroende om ni bor i Finland eller Sverige och registrera er så kommer ni få i fortsättning gratis tamponger skickade hem till er!

Suomeksi:
Olen alkanut saada ilmaisia tamponeja reddville sivuston kautta, näitä kaksi söpöjä pakkauksia joka sisältyivät tamponeja jota näätte kuvassa sain postitse vähän aikaa sitten. 
Reddville sivuston kautta voi myös saada vip-paketteja missä saa kokeilla uusia tuotteita, odotan innolla että itse alan saada näitä vip-paketteja  että voin testata ja jakaa teidän kanssa mun oman mielipiden tuotteista!
Haluatteko myös saada ilmaisia tampojena lähetettyä kotiinne? Rekisteröidy reddville.fi sivustoon niin postiin alkaa tulla tamponeja ilmaiseksi!

Kommentarer
Postat av: Reddville

Vad roligt att du bloggar om Reddville!! Hoppas du är nöjd med dina gratis tamponger och hoppas många finska läsare hittar till oss! Alla som registrerar sig senast 20 april i Finland kommer att komma med i nästa utskick där :)

2014-04-07 @ 22:26:20
URL: http://www.reddville.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!