Äkta Människor och Så ska det låta

 
inte en så bra bild men eftersom det är lite bildbrist men här är en av det nyaste bilderna ändå.
 
Min dag har sett ut såhär:
Vaknade ca halv elva tiden, såg på ett avsnitt av Äkta Människor, åt brunch (lunch&frukost), åkte med buss hem till min bostad en sväng för att kolla till posten och räkningar, åkte buss hem till pappa igen men var även en sväng till affären Säästö Pörssi för att köpa en present till en kompis. När jag väl landat hemma var det snabbt att äta middag och sedan fara iväg till församlingshemmet för där hade det sångtävling "Så ska det låta" , trevligt att vara där som publik och så fick man sjunga med även i låtarna,riktigt kul var det! :)

Nu blir det igen några avsnitt av Äkta Människor, är helt besatt av den serien och sedan stänga ögonen och sova. Godnatt på er fina
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Usch för räkningar. Typ en av det värsta sakerna som finns xD haha! Om man bara slapp dem :P

Äkta människor är en bra serie. Dock var det ett tag sedan jag såg det. :/ men men. Jag överlever ^^
Kram <3 hoppas att du har haft en bra fredag!

2014-04-04 @ 21:46:16
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Postat av: Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv: ja jag hoppas det :D

2014-04-04 @ 22:43:17
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Riktigt härlig bild :)

2014-04-05 @ 09:27:45
URL: http://spontan.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!