Tagit helg!

 
 
Idag morse var jag på ärenden till nordea och fpa och sen bar det av på jobb, kom hem lite efter två och genast till butiken för att handla mat och sen dess har jag suttit framför datorn. Tråkigt när det inte finns så mycket att göra med en gipsad fot. Men snart är jag igång igen och kan börja ordna och inreda och fixa i min bostad, och nästa vecka är det Ekenäs höstmarknad + tivoli torsdag-fredag (19-20.09) så det blir nice :D
 
Nu har jag iallafall tagit helg men helgen kommer bestå av lite plugg, har ju börjat med distanstudierna igen i augusti så :)
 
 

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

härligt med helg redan! :)
vad pluggar du? :)

2013-09-12 @ 19:05:56
URL: http://thegoldenyear.blogg.se
Postat av: tess

Sköntmed lite tidigare helg, plugga inte för mycket !;)

2013-09-12 @ 19:08:41
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!