Plugg, plugg och mera plugg

 
 
Bilden beskriver min dag,har ägnat åt dagen till plugg,har bara en uppgift kvar att göra som jag gör imorgon och sen är alla uppgifter gjorda för denna period! Och då kan jag ägna tid till annat plus lite läsas till prov då jag har prov den 25.9.
 
För er som inte vet så studerar jag gymnasie på distans,en så kallad "kvällskola" så man har möjlighet att gå på närstudietillfällen på kvällarna och när perioden lider mot sitt slut är det prov som gäller som man kan avlägga på skolan eller via sin dator hemma men då är provet lite annorlunda än det på skolan.
Närstudietillfällerna är inte obligatoriska så det mesta går på distans och man får välja själv vilka ämnen man läser på perioderna enligt vad som finns att välja på kursbrickan/periodernas schema vilket är bra,allt går i sin egen takt!
 
Nu blir det att sätta hårolja i håret och sedan en dusch,hoppas ni haft en bra lördag! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: tess

Jag har bara varit där en gång, i tre veckor :)
Skulle gärna åka dit igen, många gånger, men det får vänta nu tills tillfälle ges :)inte haft en ledig sommar sen den sommaren

2013-09-15 @ 16:39:17
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!