Längtan tills jag kan träna igen

Har haft en sån smärta i foten idag så det fick bli "ligga i soffan och ta det lugnt -dag" idag, så har lyssnat på musik och sett på en massa avsnitt på en serie. Längtar tills foten är helt frisk så när oktober börjar skall jag börja ta upp träningen igen och nya kostvanor som jag hade i våras,trivdes mycket bättre i det :)
Och då kommer det komma upp MASSA träningsinspo och tips på bloggen, åh vad jag längtar tills jag kan göra allt dethär igen! 
I helgen kommer videon upp om hårprodukterna så håll utkik! Nu blir det glass,hoppas ni haft bra dag!
 
Lite träningsinspo på tal om träning:
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna ett presentkort 200 kr från Gömda juveler som har snygga kläder som jag tror du skulle gilla:) så passa på att ta dej en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kr.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en bra dag kram

2013-09-11 @ 20:34:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!