Fredagen den 13onde

 
 
Fredagen den 13nde idag, för vissa en otursdag,har ni haft nå otur idag? 
 
Här har iallafall dagen löpt på fort idag och en bra men slö dag har det varit. Steg upp vid 13 tiden och satt vid datorn tills jag gjorde kycklingsallad till middag och så har jag designat en egen hoodie som jag beställde men det tar 6-8 dagar tills den kommer så längtar tills den kommer! Har också planerat nästa sommar (sommar 2014), så härligt :')
Och i helgen kommer hårproduktsvideon där jag visar mina hårprodukter och visar vilka jag rekommenderar och varför, har pratat om det lite tidigare i bloggen men videon är på vägg upp i helgen så håll utkik!
 
Nu blir det serie och sen film för hela slanten! 
Vad skall ni hitta på i helgen?
 

Kommentarer
Postat av: ALVA (foto) ♡

Jätte fin blogg :)

2013-09-13 @ 21:45:57
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: ellinor sjöberg - en tös med ett glatt leende

sv; Shit vilket sent svar jag kommer med! Men varmt varmt tack för din kommentar! :)) Hoppas du får en fin helg! Kram

2013-09-13 @ 22:48:44
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!