Kryssning på söndag

Mitt humör har varit lite nere idag men nu är det bättre, varit ut och cykla och hos mamma idag,kom hem för några timmar sen, längtar till söndagen eftersom jag då kommer åka på med en del från familjen, åker på söndag morgon och kommer tillbaka på måndag morgon, det är precis det jag behöver,att komma bort och få njuta :D
Så, imorgon blir det att packa för åker imorgon till Tenala till pappa och åker sedan därifrån på kryssningen på söndag men tar med datorn så hinner blogga iallafall imorgon och på lördagen :)
 
Vad har ni sysslat med idag? 
 
fortfarande utan ett fungerande objektiv men hoppeligen får jag ett inom några veckor!

Kommentarer
Postat av: ronja

Härligt :D

2013-10-04 @ 20:32:40
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!