Höstförkylningen hittade hem hos mig

Rätt som rubriken skriver så ja, höstförkylningen hittade hem hos mig. Som tur har det inte brytit ut så att jag skulle lida av det,men känner i kroppen att jag är svagare än normalt och har ont i öronen, kl 15 blir det vårdcentralen eftersom jag har så sjukt ont i öronen och det susar i öronen, har haft öronvärk från och till nu ett längre tag så är dags att kolla upp det nu.
 
Idag är det vårdcentralen och vila som gäller,och hoppas att förkylningen inte bryter ut helt och hållet,för imorgon blir det att åka till Tenala övernatt till pappa och så blir det mässa lördag-söndag i Vanda.
 
Här är en höstbild jag tog med mitt nya objektiv:

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tråkigt att du har blivit förkyld :/ Inte roligt att vara sjuk. Hoppas att förkylningen går över snart! <3
Kraaaam

2013-10-17 @ 14:18:20
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se
Postat av: ANNA-SARA

SV; Jag ska till fuerte ventura! KRAM

2013-10-17 @ 14:31:51
URL: http://annasaraisakson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!