Fire

Idag har varit en sånhär "ta det lugnt-vara hemma dag"  , har sovit ut,kollat youtube och beställt mitt objektiv från netanttila,längtar tills jag kan fota igen,då kommer det komma aktivt med bilder på bloggen igen,både jag har saknat att fota och många av er har saknat mina bilderså senast i nästa vecka har jag mitt objektiv i handen så då kommer det upp massa bilder! :D resten av kvällen har jag bara chillat. Skönt med chilldagar ibland eftersom imorgon skall jag jobba igen, och då vill man ju vara en aning pigg och så har jag också möte kl 12.
Nu blir det serier för hela slanten och sedan tidig läggdags så jag orkar upp tidigt imorgon ;)
 
Så länge ni väntar på nya bilder så får ni en bild jag tog förra året :)
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Riktigt grym bild!!

2013-10-10 @ 12:45:32
URL: http://tjurens.blogg.se
Postat av: Sophia

sv: jag trodde att du red ^^ hehe.
Men vad kul att få ta hand om en häst :) Säkert mycket jobb men ändå roligt! :D Jag har själv bara ridit en gång x) Och det var på en kompis häst för några år sedan.
Inte riktigt min grej :P Men jag har provat i alla fall ;)

Kram på dig <3

2013-10-10 @ 15:53:11
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!