En giveaway är på kommande ikväll!

Kom hem först lite efter kl 15 och mötet kl 12 gick bra, eftersom jag genast efter jobbet for till affären för att påfylla kylskåpet med mat så kom jag hem senare än normalt och nu är det ta lugnt som gäller eftersom jag är galet trött idag!
Och så kommer jag redigera en video eftersom jag kommer ha en giveaway på min youtubekanal ,japp ni läste rätt, EN GIVEAWAY!! :D.  Kommer självklart länka er giveawayn här på bloggen så ni bloggläsare också kan vara med i den,den kommer upp senare ikväll :)
Nu blir det mellis för hela slanten,hoppas ni får en fin kväll! :)
 
FOTO: Min vän Camilla Linko
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!