Livet rullar på


Bloggar från ipaden,därav gammal bild..


Som rubriken lyder så livet rullar på och imorgon åker jag härifrån (Mora) till en underbar vän, jag känner för att inte vara här  mera pga vissa saker (jag kanske berättar nåndag) så har en vän som ställer upp för mig och sa att det finns plats för mig när som helst!  :)
Denna underbara vännen heter Ronja och hennes blogg är http://tjurens.blogg.se ,vi har känt varandra i några år nu och ska bli sjukt kul att få träffa henne! :)
Och den 6-8november träffar jag Sofia! :D
Jag är lyckligt lottad som har vänner som ställer upp för mig när det behövs! :')



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!