Vad tränar jag?

Jag har fått frågor om vad jag tränar så tänkte svara på det i et inlägg ,så här får ni svaret :

Jag tränar på gym och försöker gymma 2-3 gånger i veckan och jag tränar för att få MUSKLER. Men det blir också lite kondition ibland. Väl när jag tränar så blir det mest crosstrainer,benpress,springmatta, ryggmuskler (med såndär "maskin", vet inte vad såna maskiner heter) och hantlar och armpress. Utöver det så går jag på olika gymnastiklektioner som zumba mage, bodycombat, core osv. Så ibland blir dt både gym + gymnastiklektion eller bara gym eller bara gymnastiklektion beroende på :)

Hoppas ni fått svar på er fundering/fråga!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack ska du ha! Bra motivations bild!

2013-05-06 @ 20:11:18
URL: http://tessadolfsson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!