Filmat

Blev hemma idag eftersom jag vaknade med sån enorm magvärk,kunde knappt gå,sitta och ligga utan att jag kände av värsta magvärken och på köpet hade jag magmusklevärk med så visste att jag inte skull fått nåt gjort på jobbet så likabra att vila upp sig och nu är magen ganska så mycket bättre,har bara lite magmuskelvärk än.
Har varit ute och solat i ca en timme tills det kom en massa moln och sen tog jag kameran i handen och for ut och filmade lite i brist på annat så blir att klippa ihop och lägga till musik och när allt är klart kommer det upp på bloggen förmodligen ikväll,annars imorgon :)
 
Detta skall klippas ihop + innehåll;

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: Superkul att du är med!

Ah låter bra! Idag har jag varit i skolan och ska snart iväg och träffa två vänner jag aldrig träffat förut, hihi, sen ska jag träna :) Imorgon har vi spex-foto i skolan (man klär ut sig) och sen ska jag nog träna även då.

2013-05-14 @ 16:04:40
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!