En för stor dos av tråkiga filmer/trailers

Hittade för någon dag seen finsk film på swefilmer så kollade på den ,kollade på en massa andra trailers men hittade bara tråkiga och sen när jag skulle se film jag sett förut tyckte jag att den var också tråkig så fick en för stor dos av tråkiga trailers/filmer så slutade med att se finska filmen istället.
Efter det läste jag lite bloggar och nu har jag gjort ALLT jag brukar göra vanligtvis vid datorn så nu har jag inget att göra. Tråkx100.
Tänkte fara ut och gå men regnar ju ute som bara den och så hatar jag att gå ute i mörknet. Imorgon skall jag iallafall till Salo och beroende på när vi kommer hem så far jag kanske ut och fota om det är fint väder,nämligen blev jag av med mitellan så nu kan jag använda båda händerna/armarna fritt och har redan lite ideer vad jag skall fota nämligen :)
Nu skall jag nog leta efter någon serie att titta på så jag inte dör av tråkhet,bloggade lite härimellan för att hålla er uppdaterade!
 
gammal bild från augusti

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!