Varför är jag inlagd?

Jag har fått frågor om varför jag är inlagd på psyk och här får ni kort och gott svaret:  jag har  hört hotelsefulla röster en tid och det var riktigt hemskt och min psykolog och läkaren ville ha mig på sjukhus och skulle jag sagt nej skulle jag blivit tvångsinlagd så jag for på fri vilja för att hoppas på att tiden inte skulle bli så lång när man är inlagd.
 
Idag har jag varit inlagd i 3 veckor och hade läkarmöte och om allt går som det skall kommer jag förmodligen bli utskriven slutet av nästa vecka :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

åå vad hemskt att höra sånt!!! men vilken tur att du snart är utskriven ! :)

2013-03-29 @ 10:06:35
URL: http://amandaperssons.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!