Dagen och imorgon

gammal bild
 
Oj det var visst dålig bloggning men har inte haft något och blogga om så istället för att göra tråkiga korta inlägg så bloggar jag nu istället! Har inte hänt nåt speciellt,gick ner till affären med hunden för att köpa lite påskgodis till mig och kunde inte motstå att köpa proteinyoghurt! Ikväll så skype:ade jag med en kompis en stund,det var kul! 
Och imorgon blir det att träffa Dannii (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg!) och imorgon och då skall vi fota! :D 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Jag har startat en tävling för veckans blogg hos mig, det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att skriva en kommentar ;) Lycka till!!

2013-03-31 @ 01:43:57
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: angelica

hoppas du får en bra söndag! :D

2013-03-31 @ 12:49:51
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!