Packat och klart!

Idag har jag varit duktig och packat,otroligt nog rymdes det mer i den nu än när jag kom hit, och då har jag dessutom shoppat en del här i Sverige så snacka om att få det packat bra! :D För när jag kom hit så var den proppfull och nu är den knappt proppfull o.O
Kommer som sagt visa allt vad jag shoppat i en video när jag kommer hem,för ni är säkert intresserade av allt jag shoppat! Och så kommer det upp den efterlängtade tävlingen med då också när jag kommer hem.
 
Nu blir det att äta mat och sen spela the sims 3 tills de blir att sova,gonatt på er fina! :)
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Vart är den videon egentligen? :o

2013-10-27 @ 14:20:05
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!