Tar natten efter min dag

Har inte hänt nåt speciellt idag men iallafall, igår kväll var jag ute med hunden i lite över 1 timme, vi for in på en skog så han fick springa av sig och så yrade jag på lite där eftersom jag råka tappa bort mig när jag kom ut på en åker men hittade ganska fort tillbaka,får börja använda oftare glasögonen så jag ser på långt håll med ;) 

Men det som hänt idag är att jag har ringt några viktiga samtal och sen dess har jag bara suttit här vid datorn,planerat en träff med en kompis som kommer ske den 12.8, och på kvällen duschade jag så inget speciellt och imorgon blir det att stiga upp tidigare eftersom det blir jobb och sen efter det fixa lite saker, så nu skall jag ta avrunda här och snart ta natten!
 

 

Kommentarer
Postat av: bambi

Hej sötnos!
Veckans Vackra är nu avslutad och 3 vackra bloggar är dragna! Kika in och se om du blev en utav dem :D Om inte,var bara med igen!
Puss & Kram!

2013-07-22 @ 23:23:35
URL: http://fames.se/bambi
Postat av: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

så fin du är!

2013-07-28 @ 11:32:18
URL: http://olivias.webblogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!