Mina dagar sammanfattade på semestern:

 
Sammanfattning av min semester:
 
Dag 1 - Tisdag: 

Vi startade på morgonen vår färd upp till österbotten,vi hade 522km framför oss att köra. Hade några bensträckepaus och kaffe/matpaus. På vägen upp till släktingarna så stannade vi i Tuuri,ett köpcenter för lite shopping,där var vi i ca 3 timmar innan vi fortsatte vår färd till Larsmo. Var framme nångång på kvällen hos släkten och då blev vi serverad med lite fika. Pratade en stund och sen var det dags för läggdags,trötta efter den långa färrden.
 
Dag 2 - Onsdag

Blev väckt kring 9 tiden,åt frukost och någon timme senare for vi alla till Pavis för att äta lunch,och efter det bär det kosan till Apelgräns trädgård och var på ett museum där. På eftermiddagen så for jag ut och gå med min ena kusin och deras hund, mera än så gjorde vi inte den dagen så jag for upp på rummet och satte vid datorn en stund. En riktit trevlig dag var det :)
 
Dag 3 Torsdag
Blev väckt idag igen, åt frukost och sen bär det av kosan till Kokkola. Först for vi till Kronoby där vi for till farmors och farfars grav. När vi var klara där så for vi iväg vidare till där pappas barndomshem var och tittade oss omkring där. Sen när vi skulle fortsätta vår färd till Kokkola så stannade vi igen då vi mötte på lite annan släkt och där stod vi och pratade i säkert 1 timme.
Väl framme i Kokkola gick jag med mina 2 kusiner i en massa olika butiker och hade kvalitetstid med dem. Köpte dock inget eftersom jag inte behövde nåt därifrån men det var kul att umgås med dem. 

Vi fortsatte att umgås när vi var tillbaka i Larsmo och jag och min kusin (hennes blogg hittar ni genom att klicka HÄR) for ut på en liten photoshot.
Sen märkte jag att jag hade tappat bort min telefon när vi var tillbaka,så var bara att gå till fotoplatsen och där på gräset låg den,tur vi hittade den!

Dag 4 Fredag
 
Vaknade vid 10 och åt frukost och sen blev det att packa ihop alla saker och fara hem. Vi stannade på en rastplats och där sålde dom glass så vi köpte en varsin glass och så for vi till köpcentret Tuuri igen men vi var där bara en kort stund denna gång och sen for vi raka spåret hem med några bensträckepaus.
Var hemma vid sju tiden ungefär.


Hoppas ni gillade min sammanfattning av resan! :)

Kommentarer
Postat av: Louise-Fotoblogg

sv: tack så mycket! :)

2013-07-13 @ 22:29:39
URL: http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Åh tack så mycket! :)

2013-07-14 @ 03:05:48
URL: http://bymathilda.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Superfin bild! :)

2013-07-14 @ 05:44:36
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Superfin blogg :)

2013-07-14 @ 15:12:49
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: ronja

Låter som en härlig resa :D

2013-07-20 @ 00:32:02
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!