Min sista dag på semestern

 
Hoppas ni ursäktar att jag bloggat dåligt men jag är faktiskt på semester och inte hemma så blir inte så mycket tid för bloggen,men från helgen blir det normal bloggning eftersom jag kommer hem imorgon. 
Idag har vi varit till Kokkola och vandrat runt där på stan,gick i en massa butiker men jag köpte inget eftersom jag inte behöver kläder eller smycken,men det var kul att titta iallafall.
Sparar ju dessutom pengar eftersom jag har i sikte på att flytta hemifrån,starta ett nytt liv :) Har en lägenhet som jag fastnat mer för så imorgon blir det att ringa dit på morgon (inna jag åker hem) och fråga när man kan komma och kolla på lägenheten så skall jag fara dit och se :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt :)

2013-07-12 @ 14:02:49
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!